Memories.

Hej. Ostatnio w moim życiu ( tak, tak wielkie przeżycia gimbusa WIEM) dużo się dzieje, nie będę zdradzać dokładnie o co chodzi, bo to moja prywatna sprawa.
Jestem bardzo mocno związana z muzyką, słucham jej całymi dniami. Idąc do szkoły, w szkole, po lekcjach, w domu, przed treningami itd. ogólnie rzecz biorąc CIĄGLE!
Gdy wszystko się zaczęło słuchałam:

i wieeeele innych ..

A, że to bardzo miłe wspomnienia wracam do tej muzyki z wielką chęcią ;) Przy tych piosenkach śmieję się, ale i płacze ;/

Muszę wspomnieć jeszcze o czymś nieprzyjemnym... Wtedy byłam zachwycona, jednak teraz wiem,że to był ogromny błąd, którego nie powinnam popełnić...

Teraz słuchając tych piosenek mam ochotę... Po prostu nie mogę ;c
Wzbudzają we mnie wiele negatywnych emocji, mimo że niektóre piosenki są bardzo energiczne

TERAZ...
Wiem, że zrobiłam w ostatnim czasie wiele głupich rzeczy, ale myślę, że "ktoś" to zrozumie :)

Całe szczęście przeszła mi faza na pop-owe piosenki i teraz słucham tego co wcześniej :D
____________________________________________________

Zostało mi jeszcze kilka dni ferii, więc muszę wykorzystać to w 100%
A i jeszcze ta piosenka przez którą płacze bez powodu ;D






~Weronika <3

4 komentarze:

  1. też uwielbiam słuchać muzyki :)
    śliczne zdjecie! :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoje zdjęcie oczywiście trzeba dorzucić... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)

    jeśli zaobserwujesz mojego bloga napisz w komentarzu, odwdzięczę się tym samym :-)
    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za obserwacje <3
    jesteś mega śliczna ;))
    a piosenka I see fire jest poprostu świetna <3

    OdpowiedzUsuń