my small nike collection.

hej ;) witam po raz 3 :)
dzisiaj przedstawię wam krótko buty Nike które posiadam :)
a więc zacznijmy od najstarszych:


1.Nike 6.0 Mogan 3 Junior Varsity Royal / Metallic Gold   klik



















Ogólnie jakościowo są bardzo dobre , nie widać na nich że mają już ponad 2 lata :) Nie każdemu może się podobać kolor .. ale ja nie narzekam :)


2.Nike Air Max 90 – Black / Sport Red – White

Te z kolei mają rok , i niestety widać po nich użytkowanie ;/ z białego podwyższenia odchodzi farba i bardzo się brudzi, ale są  wygodne!  

3.Buty Blazer Mid Vintage "Distance Red"


Te buty kupiłam jakiś tydzień temu jeszcze nie miałam ich zbyt długo na nogach więc nie powiem narazie jak się sprawują :)

Ogólnie bardzo polecam buty firmy Nike. Moim zdaniem są bardzo wygodne przy tym ładne i można je kupić w dobrej cenie :)


DO ZOBACZENIA :*

~Weronika <3


17 komentarzy:

  1. Fajny pomysł miałaś na post, ja mam póki co 2 pary nike, jedne to sportowe na halówkę i drugie na jesień. Ładne żywe kolory. Teraz będę kupowała Nike Air Force. Air maxy mi się podobają i może kiedyś się na nie zdecyduję, ale teraz nie, bo chodzi w nich połowa gimnazjum. Też poleciłabym te buty, są dobrej jakości i nie widać na nich szybko śladów zniszczenia :)
    Obserwuje i czekam na następne notki.
    gabuunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te krwisto czerwone są ekstra :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetnego bloga, miło by było gdybyśmy się obserwowały! (zacznij ja na pewno się odwdzięczę)
    Jeśli klikniesz w banner reklamowy sheinside na moim blogu to sprawisz, że się uśmiechnę! :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźna kolekcja!:D obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. air max są chyba najlepsze ;)
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Blazery są śliczne, ja kupiłam air force i żałuję troszkę bo teraz każdy je ma :/

    www.aurophobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne są! ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwone są fajowskie, jednak Nike to nie mój styl, niektore modele są ciekawe, ale na razie mam tylko jedną parę do biegania ;p
    ✌ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ;D Słyszałam od znajomych, że właśnie bardzo się ta biała podeszwa brudzi w air maxach ;(

    Obserwujemy ?- napisz u mnie. ;)
    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow super buty :D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, fajnie się czyta twoje posty ;>
    Zapraszam do mnie ;> foreverandsmile.blogspot.com
    Zaobserwuj i napisz komentarz a ja się odwdzięczę ;)
    OBSERWAJA=OBSRWACJA

    OdpowiedzUsuń
  12. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog widać że bardzo się o niego starasz !
    Zapraszam do mnie mam nadzieję że nie pożałujesz, jeżeli Ci się spodoba liczę na obserwację
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa kolekcja! ^^

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam w wolnej chwili i obserwuję! ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię boty Nike ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne te pierwsze są. ♥
    http://my-all-dreams-is-you.blogspot.com/ Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem ci szczerze że piszesz świetne posty :)
    i wygląd bloga jest meega *-*
    jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń