seriale.

siemka słodziaki :*
Nawet nie wiecie ile się wydarzyło <3 Urodziła się moja siostrzenica Oliwka, okazało się, że jadę na zawody w siatkówkę i jeszcze kilka megaaa pozytywnych rzeczy <3
Całkowicie pochłonęły mnie zakupy dla maluszka, te rzeczy są takie słodkie. Nareszcie znalazłam trochę czasu, żeby coś napisać :)
Niektórzy z was mają ferie, ale wam dobrze. Moje niestety się już skończyły ponieważ mieszkam na podkarpaciu ;c
Ale nie jest tak źle bo nareszcie mam treningi !! Czekałam na nie te 2 tygodnie z utęsknieniem <3
A teraz przechodząc do rzeczy opowiem wam o moim ulubionym serialu i kilku innych które zaczęłam oglądać lub się do nich przymierzam :D

numer 1.

The Walking Dead
czyli mój faworyt <3 
Cała akcja toczy się wokół apokalipsy zombie, ludzie którzy nie zostali jeszcze przez nie ugryzieni próbują się jakoś chronić i żyć normalnie. Nie jest jednak to takie łatwe. 
\





Serial straaasznie wciąga !! ja oglądnęłam 3 sezony w tydzień ! 
a teraz czekam na kolejny odcinek 4 sezonu ! Nareszcie ta przerwa trwała zbyt długo !!
W Polsce można się go spodziewać w poniedziałek o 22 na kanale FOX ;) a czy ukaże się wcześniej w internecie nie wiadomo.. kinomaniaka nie ma ;c
POLECAM  !

numer 2. 

Breaking Bad

hmm .. jak by wam to powiedzieć xd serial o metamfetaminie <3
taak.. nieco zboczony ale hahahhah no fajny jest :D trzeba zobaczyć !





Sama jestem dopiero po kilku odcinkach :D

numer 3. 

Super Natural
Tego jeszcze nie oglądałam :D ale kiedyś na pewno to zrobię :D

 




Wpadłam na genialny pomysł zacznę DZISIAJ ! 

hahah . A jakie są wasze ulubione seriale ?






20 komentarzy:

  1. niestety ich nie znam :(
    ja najbardziej lubię Violette, Rodzinkę.pl i Lekarze xD
    również obserwuję^^

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog również obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor włosów <3 Moim ulubionym serialem jest Girls.
    Obserwuje bloga i instagram'a
    Zapraszam do siebie :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ferie właśnie się kończą :-(
    cudownego masz bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPERNATURAL & THE WALKING DEAD ! ! !
    https://31.media.tumblr.com/tumblr_m2sp8z9zKy1r5htnk.gif <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. PLL <3 Również jestem z podkarpacia.. ;c
    Bardzo spodobał mi się twój blog :)

    Obserwujemy? http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam The Walking Dead ;>>

    http://xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tak szczerze to żadnego z podanych seriali nie oglądałam, ale to się zmieni ;))
    super zdjęcie :D

    zapraszam Magda ♥
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    Jeśli zechcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie oglądałam tych seriali, które wymieniłaś i chyba pora obejrzeć jeden z nich. :D ja chyba lubię M jak miłość, a najbardziej to Czas honoru. :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego z nich,uwielbiam latynoamerykańskie seriale aktualnie patrzę na "Nieposkromiona miłość" i "Prawdziwe uczucie"
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego nie oglądałam, muszę to nadrobić teraz w ferie! <3

    Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam skins, polecam :)
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna notka i ciekawy temat!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. moim ulubionym serialem jest też the walking dead :)
    obserwuje i liczę na to samo
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. JA niestety nie mam czasu na oglądanie serialów, ale słyszałam dużo dobrego o tym Breaking Bad. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. tak szczerze ? nie znam tych seriali :( ale zobacze, a moze polubie ? :P
    zapraszam do mnie ---> http://hgxdkah.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. żadnego nie oglądałam, ale może zacznę ;d + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń