Get ready with me.





 

Hejka :) Dzisiaj mam dla was Get ready with me, mam nadzieję,że wam się spodoba, zapraszam do dalszej części postu :)


























Przed prostowaniem nakładam na włosy odżywkę z Oriflame, włosy po niej pięknie pachną jabłkiem :)




























Prostuję włosy, robię to prawie codziennie przez co moje włosy nie są w dobrej kondycji ;c











Jako bazę pod makijaż nakładam Iwostin aktywny krem eliminujący niedoskonałości :)




Na zaczerwienienia nakładam korektor w kolorze zielonym z Oriflame. Pod oczy używam korektora z Hean 101 porcelain, aby zakryć cienie.






Następnie nakładam podkład Iwostin w kolorze naturalnym, a na wszelkie przebijające niedoskonałości nakładam korektor w kolorze,
hmm na zdjęciu wygląda jak brązowy ale w rzeczywistości pasuje do mojego koloru skóry.




Matuje wszystko pudrem z Revlon w kolorze light, a na kości policzkowe nakładam róż z Oriflame Giordani Gold Rose Silk.


 Do makijażu oczu używam dwóch paletek Sleek (Oh so Special i Storm )








Następnie robię kreskę Kredką z Essence Long lasting, którą rozcieram pędzelkiem do eyelinera. Zostaje tylko nałożyć tusz.





 Na usta Baby Lips (chyba każdy je zna) i do rozświetlenia high lights od technic :)





 Podoba mi się to zdjęcie więc dlatego się tu znalazło :D






A tu taki mały outfit :)
katargian-bershka sukienka-h&m

25 komentarzy:

  1. chyba skuszę się na tę odżywkę do włosów, ponieważ uwielbiam zapach jabłka :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta odżywka jest genialna:) no i ma piękny zapach:)
    super blog, zapraszam do siebie, może wzajemna obs?xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne GRWM ! uwielbiam tego typu posty lub filmiki :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie prostuje wlosow, bo wole swoje naturalne krecone! A kiedys iwostin uzywalam, lubie te firme ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego samego tuszu! Świetny jest. :D

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis! Bardzo mnie zaciekawiła ta jabłkowa odżywka do włosów, może sobie ją kupię :) Świetny makijaż, w sam raz do szkoły, uwielbiam Baby Lips :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja. :)
    baby lips - uwielbiam :)
    pozdrawiam ♥
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się twój róż, wygląda świetna na policzkach :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś młodziutka to po co stosować tyle kosmetyków skoro jesteś piękna sama w sobie? :)
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo zapomiałam dodać, że ostatnio mam spore problemy z cerą i aby zamaskować wszystko to musze nałożyć tego sporo :)
      ale jeśli nie muszę to używam zazwyczaj kremu BB, pudru, Baby Lips i tuszu :D

      Usuń
  10. Jaki piękny sweter!!!! Jestem nim zauroczona. Iwostin to najlepsza firma jaką znam! Cóż do tanich nie należy, ale warto zainwestować w te kosmetyki. A ten rozświetlacz chciałam sobie kupić, ale czytałam różne opinie. A jakie Ty masz o nim zdanie?A w makijażu Ci pięknie, ale nie maluj się codziennie bo to strasznie robi na cerę. Rób swojej skórze 1/2 dni bez makijażu. Czekam na kolejnego posta. :-) Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnie zdjęcie jest urocze! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to grwm! Czekam na więcej postów tego typu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wygladasz, iwostin jest genialny ;)
    mozemy obserwowac www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, fajnie że dodałaś to swoje zdjęcie bo wyglądasz na prawdę uroczo ;)
    Maluję się bardzo podobnie, chociaż sztuki robienia kreski eyelinerem jeszcze nie opanowałam :p
    Pozdrawiam i również obserwuję :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny post! zapraszam do mnie odwdzięczam się i obserwuje każdy ciekawy blog :)))))))

    http://inspirationvevo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na post, bardzo lubię tego typu filmiki więc i post przypadł mi do gustu :)
    obserwujemy ? odp u mnie :)
    zapraszam do mnie
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś w sumie dać jeszcze zdjęcie jak wyglądasz w tym makijażu. Z chęcią bym zobaczyła :) Ale tak to post ogólnie mi się spodobał!

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Obserwuję ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wyglądasz
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej, mi by się nie chciało tyle przygotowywać :D

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ /♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ajajaj oddaj mi twoje włosy :(
    Fajne kosmetyki iwgl blog :*

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego ! :*
    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/2015/02/nowy-wpiss.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny efekt końcowy :)
    I nie prostuj codziennie włosów, bo ich szkoda :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń